DocLogix 2012 – Mobiilne töö
Iga päev toob juurde uusi moekaid tehnoloogiaid ja me tahame kõik selle Sinuni tuua. Meil on hea meelt Sulle tutvustada versiooni DocLogix 2012.
DocLogix 2012 pakub nii juhtidele kui mistahes kasutajatele mobiilset töökohta ja mugavust igapäevatöös.
Töö sujub mugavamalt, saate allkirjastada dokumente olenemata asukohast ning kogu kontroll on Teie endi kätes!
DocLogix 2012 funktsionaalsus:
- Mobiilne töökoht
Dokumente on võimalik allkirjastada ja määrata, olles kontorist eemal, kasutades Smartphone’i või Tabel PC’d. Ei ole vaja naasta kontorisse ainult selleks, et määrata vastutavaid isikuid või allkirjastada dokumente. - Ühilduvus uusima mobiilse tehnikaga
Nüüd on võimalik Sul töötada „DocLogix“ kasutades oma iPadi, iPhone või Android OS seadmeid. - Multi-allkirjastamine
Kes on öeldnud, et käsitsi on lihtsam dokumentidele allkirju kirjutada? Nüüd saab juhtkond DocLogixit kasutades allkirjastada mitu dokumenti korraga! * - Teadete tähtaeg
Süsteem tuletab automaatselt meelde eesolevaid tähtpäevi. Saate valida mistahes tähtpäevade meeldetuletusi, ja päeva, millal soovite meeldetuletus peaks olema. Nüüdsest Sa ei unusta õigeaegselt lepinguid uuendamast, vastata saabuvatele dokumentidele ega unusta oma kolleegide sünnipäevi! - Mugavam otsing
Nüüdsest on sõna või kuupäeva ostmine veelgi lihtsam: piisab kui kirjutate fraasi, ning süsteem otsib Teile vasted. - Automaatse salvestuse funktsioon
Kui Sa vajutad dokumendil nuppu “Complete”, siis antud document salvestatakse automaatselt. - Ühilduvus populaarsete veebi browseritega
Nüüdsest kasutab DocLogix oma tööks kõige populaarsemaid veebi browsereid: Internet Explorer , Mozilla Firefox, Google Chrome, Apple Safari. - Ühilduvus suurimate platvormide ja toodetega
„DocLogix“ ühildub Internet Explorer 9’ga, x64’ga, Microsoft Office 2010’ga ning Windows 7’ga.
*Multi-allkirjastamine toimib ainult kaardiga või USB allkirjastamise seadega.
Kommentaarid