Koosolekute haldamise lahendus

Organisatsioonid, mis ei kasuta koosolekute juhtimiseks IT vahendeid, seisavad silmitsi mitmete probleemidega: koosoleku päevakord saadetakse hilja ja osavõtjad ei jõua korralikult valmistuda; meeldetuletusi ei saadeta, seega inimesed unustavad koosoleku sootuks; koosoleku käigus tehtud otsuste täitmine on liiga aeglane. Kõik see vähendab ettevõtte efektiivsust, suurendades samal ajal kulutusi. DocLogix pakub kaasaegset ja mugavat võimalust koosolekute juhtimiseks ja probleemide vähendamiseks.

Omadused:

  • Koondada kokku küsimused ning ette valmistada ja kooskõlastada nõupidamise päevakorda;
  • Kokku kutsuda nõupidamine ja teavitada osalejaid otse Microsoft Outlook´i kaudu;
  • Aelnevalt teavitada osalejaid nõupidamisest ja edastada neile nõupidamisega seotud info;
  • Aaata pärast kohtumist laiali nõupidamise protokoll, et vastutavad isikud saaksid nõupidamise otsused kiirelt ellu viia;
  • Luua ja määrata ülesanded vastuvõetud otsuste realiseerimiseks.

Lahenduse kasutajad

Klaipėdos nafta

“Meie ettevõte haldab üht kõige kaasaegsemat naftaterminali Euroopas, mistõttu pidime valima sobiliku dokumendihaldusvahendi”

Gerimantas Bakanas, Üldise Jaotuse juht, Klaipėdos nafta AB

DocLogix website is using cookies to enhance your experience. By continuing to use this site, you agree to the use of cookies. Read more on our privacy policy.