„DocLogix“ müügiprotsesside toetamise (CRM) lahendus – efektiivne viis kliendisuhete juhtimiseks

„DocLogix“ müügiprotsesside toetamise (CRM) lahendus on kasulik tööriist organisatsioonidele, kes soovivad kaasata kõiki oma vastavaid töötajaid kliendiinfo haldamisse (jälgimine, järelevalve, redigeerimine ja analüüs).

„DocLogix“ toode on väärtuslik tööriist müügijuhtidele, müügispetsialistidele, müügi- ja toodete strateegidele, turundusmeeskondadele ning transpordi ja klientide kaebuste menetlemise eest vastutavatele spetsialistidele. See lahendus laseb hõlpsalt hallata igapäevaseid ülesandeid ja aitab efektiivsemalt valida, juhtida ja analüüsida erinevat müügiga seotud informatsiooni. See toode kingitakse neile, kes ostavad muid „DocLogix“ lahendusi.

DocLogix“ müügiprotsesside toetamise lahendus pakub vaid põhilisi kuluefektiivsema hinna funktsioone ega konkureeri keeruliste autonoomsete CRM programmidega.

Kui soovite, et teie organisatsioon oleks veelgi paremini juhitud, soovitame kasutada müügiprotsesside toetamise lahendust koos teiste kasutusvalmis ärilahendustega (loodud DocLogix dokumentide ja protsesside juhtimise programmis), näiteks:

Mida te saate:

  • Võimaluse juhtida oma müügi- ja turundusdokumente.
  • Struktureeritud ligipääsu müügiprotsesside ajaloole.
  • Võimaluse diferentseerida informatsiooni üksuste kaupa. Need funktsioonilised võimalused on eriti kasulikud ettevõtetele, kellel on pikaajalisi suhteid ühe kliendiga. Saate filtreerida informatsiooni toodete või ühele ettevõttele esitatud kommertspakkumiste järgi.
  • Võimalus hinnata müüjate töötulemusi.
  • Võimaluse analüüsida müügimeeskondade tegevust ja müügiprotsesside mõjutamist.
  • Infoandmebaasi, mida saab klientidega hõlpsalt vahetada.
  • Võimaluse teha märkusi toimingute kohta.

Kellele võib see lahendus olla kasulik?

MÜÜGIJUHTIDELE

  • Müügiprognoosid – see lahendus annab juhtidele võimaluse hinnata täpselt müügieesmärkide täitmist.
  • Põhjalik informatsioon müügiprotsesside kohta – müügiprotsesside toetamise (CRM) lahendus annab põhjalikku teavet müügiprotsesside kohta (näiteks informatsiooni projekti eri etappide saavutamise kohta).
  • Informatsioon müügivõimaluste kohta – juht saab kergelt kätte kogu uuteks müükideks vajaliku informatsiooni, näiteks märkused ja informatsiooni juba teostatud toimingute kohta.
  • Müüjate töö hindamine – lahendus hõlmab selliseid elemente nagu aruanded, projektidokumentatsioon ja tehingute kogu ajalugu.

MÜÜGISPETSIALISTIDELE

  • Müügispetsialistide tegevuste andmebaas – lahendus annab kõik kommentaarid ja märkused seni tehtud tegevuste kohta kokkuvõtvas vormis. See lahendus aitab kontrollida tulevaste tegevuste kuupäevi.
  • Kliendiga vahetatud informatsiooni andmebaas – süsteemis saate säilitada kogu kliendiga seotud informatsiooni (näiteks elektronkirju, pakkumisi ja tellimusi).
  • Informatsiooni jagamise tööriist – saate kogu müügimeeskonnaga jagada informatsiooni müügivõimaluste kohta.

MÜÜGI- JA TOODETE STRATEEGID

  • Kliendikäitumise infoallikas – see lahendus annab vajalikku informatsiooni, mille abil kujundada tooteid ja/või teenuste pakette.
  • Tagasiside, mis on seotud luhtunud müügivõimalustega – müügiprotsesside toetamise (CRM) lahendus annab tagasisidet, mis on seotud luhtunud müügivõimalustega, et arendada toodete ja/või teenuste paketti ja/või müügimeetodeid.

TURUNDUSMEESKONNALE

  • Informatsioon müügivõimaluste kujunemise kohta – see lahendus säilitab informatsiooni müügivõimaluste kujunemise kohta, võimaldades näiteks teha olemasoleval informatsioonil põhinevaid järeldusi ja võtta vastu paremaid otsuseid seoses tulevase turunduseelarve analüüsimisega või korrigeerida tööprotsesse.

TARNETE JA KLIENTIDE KAEBUSTE JUHTIMISE EEST VASTUTAVATELE SPETSIALISTIDELE

  • Informatsiooni ja dokumentide andmebaas – müügiprotsesside toetamise (CRM) lahendus saaks olla kasulik kui paindlik ning kergesti kättesaadav informatsiooni ja dokumentide andmebaas (näiteks pakkumiste, tellimuste ja lepingute kanded). Lisaks on töötellimuse või projekti registreerimisel võimalik määrata põhipakkumine, tellimus või müügileping registreerides töötellimus või projekt, mil on kasutuses tellimuste juhtimise lahendus.

Kasu lahendusest

  • 100% JÄLGITAVUS – kõik, mis on seotud müügiga.
  • 100% TURVALINE – töötajad näevad informatsiooni vaid neile määratud õiguste alusel.
  • 60% kergem müükide ja turundusega seotud DOKUMENTATSIOONI JUHTIMINE – kõike säilitatakse ühes kohas.
  • Parem KVALITEEDIKONTROLL – lahendus on suurepärane informatsiooni analüüsimise tööriist.
  • Paremate OTSUSTE VASTUVÕTMINE – selle lahenduse abil saate võtta vastu olemasoleval informatsioonil põhinevaid otsuseid.

 

Soovime, et meie veebilehe sirvimine oleks võimalikult mugav, mistõttu kasutamegi küpsiseid (cookies). Klõpsates nppu „Nõustun”, nõustute ka küpsiste salvestamisega. Täpsemat teavet küpsiste kohta ja kuidas nendest saab keelduda, lugege DocLogixi privaatsuspoliitikast.