Projektijuhtimise lahendus

Kaasaegses ettevõttes on kõik või suurem osa organisatsiooni tegevustest jaotatud projektideks. Seetõttu on eduka projektijuhtimise seisukohalt oluline kasutada tarkvaralahendusi. Projektijuhid, kes ei kasuta IT vahendeid, ei oma sageli ülevaadet kõigist projektiga seotud dokumentidest ja neil on raskusi ülesannete täitmise kordineerimisega. DocLogix pakub kaasaegset lahendust kõigi projektiga seotud dokumentide haldamiseks.

Omadused:

  • Käivitada projekti, täita projekti alustamiseks vajalikud dokumendid, planeerida ülesanded ja projekti tegevuskava ning määrata projektis osalevate liikmete ülesanded;
  • Jälgida ja kontrollida, kuidas projekti meeskond täidab määratud ülesandeid;
  • Luua projekti tingimustega kohandatud protsessid dokumentide kooskolastuseks ja ülesannete täitmiseks;
  • Alati näha projekti dokumentatsiooni ja ülesannete hetkeolekut (läbi vaadatud / heaks kiidetud, täidetakse / täidetud) ning vastutavaid isikuid;
  • Projekti oleku aruannet ette valmistada ja vastutavatele juhtidele esitada;
  • Keskselt koondada ja hallata kogu projektiga seotud infot (ülesanded, dokumendid, kontaktid) ning näha sisseviidud muudatuste üksikasjalikku ajalugu.
DocLogix website is using cookies to enhance your experience. By continuing to use this site, you agree to the use of cookies. Read more on our privacy policy.