Tehniline tugi

Me pakume enda klientidele kasutajatoe teenuseid. Teenuseid osutatakse toote garantii alusel või iga-aastase kasutajatoe lepingu raames. Toote garantii tagab, et kõik paigaldatud ja seadistatud funktsioonid töötavad korralikult ja vigade ilmnemisel parandatakse need koheselt. Aastane tugiteenus annab meie klientidele õiguse piiramatuteks konsultatsioonideks telefoni või e-posti teel. Me aitame enda klientidel lahendada erinevaid probleeme ja  reageerime kiirelt klientidele taotlustele.

Meie teenuste kvaliteet on tagatud kogenud DocLogix-u spetsialistide poolt. Igale kliendile määratakse spetsiaalne konsultant, tagades, et konsultant on tuttav paigaldatud lahendustega, suudab pakkuda tõhusat tugiteenust ning säilitada järjepidevat sidet. Konsultandid vastavad süsteemi kasutamisega seotud küsimustele, lahendavad probleeme ning aitavad seadistada uusi lahendusi.

DocLogix-ul põhinev klienditeeninduse lahendus pakub mugavat tugiteenust. See pakub klientidele erinevaid tugikanaleid: telefon, e-mail või kaugligipääs. Kõik sissetulevad päringud registreeritakse süsteemi ja lahendused kogutakse teadmiste baasi, mida täiendatakse pidevalt ning kasutatakse meie konsultantide poolt tõrkeotsinguks.

Vajate tugiteenuseid?

Telefon: +372 611 6750

E-mail: support@doclogix.com

Soovime, et meie veebilehe sirvimine oleks võimalikult mugav, mistõttu kasutamegi küpsiseid (cookies). Klõpsates nppu „Ma nõustun”, nõustute ka küpsiste salvestamisega. Täpsemat teavet küpsiste kohta ja kuidas nendest saab keelduda, lugege DocLogixi privaatsuspoliitikast.