Riski ja hädaolukordade haldamise lahendus

DocLogix riski ja hädaolukordade haldamise lahendus on mõeldud kahe põhilise tootmisala jaoks – riski ja hädaolukordade haldamise jaoks. Mõistame, et juhul kui juhtub hädaolukord kõik võib saada segaduseks, mis võib põhjustada aja, ressursside ja vahendite kaotamist. Sellepärast olemegi loonud lahenduse, mis aitab hallata erinevaid potentsiaalseid hädaolukordi (toorainete, tervise ja ohutuse ning rahastamise pärast) tootmisalal. See turvaline, paindlik ja lihte lahendus aitab teil jälgida teie äriühingus juhtunud hädaolukordi, luua standardplaani nende korvamiseks ning luua automaatset ennetamis-  või korvamisplaan selleks, et saaks paremini hallata hädaolukordi ning nendega seotud riski.

Kelle jaoks on see lahendus kasulik?

KÕIKIDELE ÄRIÜHINGUTELE, KES SUHTUVAD RISKI JA HÄDAOLUKORDADE HALDAMISSE TÕSISELT.

See lahendus on kasulik kõikide töötajate jaoks. Juhul kui igaüks teab, kuidas leida vajalikku informatsiooni ja kes vastutab korvamise eest ning milliseid dokumente tuleb hiljem täita on lihtsam vältida traagilisi tagajärgi, mis põhjustavad kahjumit, võidakse algatada kohtumenetlust või isegi lõpetada äriühingut.

Lahenduse kasu

Vaatamata teie äriühingu tüüpi ja suurust võib olla keeruline hallata ja jälgida hädaolukordi, millel võivad teie töötajad saada vigastada või jääda haigeks, mis kahjustavad ümbrust või varasid. Sellepärast aitab DocLogix riski ja hädaolukordade haldamise lahendus käituda nii, et risk oleks hallatud ja saaks vältida hädaolukordi.

  • Efektiivsem INFOLEVI tööprotsesside ja hoiatuste automatiseerimisel süsteelis.
  • Võimalus VAADATA ENDISED OLUKORRAD ÜLE on kasulik andmeanalüüsimiseks, hilisemate korvamistoimingute teostamiseks ning analüüsimiseks.
  • SELGE VASTUTUS suurendab töötajate aruandlust.
  • SELGE JA STANDARTISEERITUD hädaolukordade registreerimine.
  • Hädaolukordi korvatakse viivimatult.
  • Võimalus SEOSTADA RISKI PÕHILISTE HÄDAOLUKORDADEGA.
  • Võimalus HINNATA RISKI täpselt erinevates kategooriates (kaasaarvatud õnnetusjuhtumi tõenäosust, pikaajalise rikke tõenäosust, mõju ärile ja muud), eesmärgiga püstitada prioriteedid ennetamistegevuse osas, mida tuleb võtta ette ja teostada ettenähtud järjekorras.
  • Kasutades riskijälgimise funktsiooni pidevalt VÄHENDATAKSE HÄDAOLUKORDADE TÕENÄOSUST.
  • Dokumentide säilitamine on kindlam, kuna võib valida mida näeb iga töötaja või kasutajagrupp. Näiteks, riskikoordinaatorid erinevatest allüksustest võivad lihtsalt teatada ning neil on juurdepääs oma allüksuse kannetele, riskijuhtidel on juurdepääs kogu erinevate allüksuste kannete nimekirjale ja igal juhtivtöötajal on eraldi juurdepääs.
  • HÄDAOLUKORDADE ning isikute, kes on varem sattunud hädaolukorda ANDMEBAAS. See lahendus toimib ka andmebaasina, milles peetakse kanded hädaolukordade kohta, mida võib vaja minna auditeerimise ajal, kindlustuse jaoks või potentsiaalsetele klientidele esitamiseks.
  • Äriühing vastab paremini ISO standartidele ja seaduste nõudmistele, kuna teatatakse pidevalt hädaolukordadest, fikseeritakse tegevusi ning hallatakse infot.
  • Lihtne juurdepääs dokumentidele, kus säilitatakse infot korvamistoimingutest (evakuatsioonitoimingute kirjeldused, kuidas täita tellimusi, teostada finantstoiminguid ja tootmisprotsesse hädaolukorra puhul; äri järglusplaan ning teine tähtis info.
  • Kõige uuemad mõne hiire vajutamisega saadavad E-DOKUMENTIDE versioonid.

Funktsioonid

  • Individuaalselt loodud vormid ning nähtuste kirjeldused, kus peegeldatakse täielikult vajalikud hädaolukorra ning riski korvamise võtted.
  • Automaatselt arvestatav riski üldhinnang ja automaatselt hinnatav määratud riski tüüp, konkreetsest hinnangu kirjeldusest või parameetritest sõltuvalt.
  • Fikseeritud kannetee muudatused.
  • Vastused esitatakse vastavalt ametile.
  • Mugavalt säilitatav info. Hädaolukordade kannete või riskivähendamise kannete säilitamise eraldiseisvates failides asemel luuakse kõikidele allüksustele kaks tavapärast nimekirja: üks hädaolukordadele ja teine riskivähendamisele.
  • Automaatselt konsolideeritakse erinevate allüksuste anmeid.
  • Erinev süsteemi kujundus igale registreeritud kasutajale.
  • Võimalus näidata või varjata teatud infot konkreetsete kasutajate eest.
  • Automaatselt genereeritatakse aruandeid.
  • Hädaolukordade register ning mõjuanalüüsi funktsioonid.
  • Samuti teised funktsioonid, mida tagab DocLogix platvorm (DocLogix funktiooni võimalused).
Soovime, et meie veebilehe sirvimine oleks võimalikult mugav, mistõttu kasutamegi küpsiseid (cookies). Klõpsates nppu „Nõustun”, nõustute ka küpsiste salvestamisega. Täpsemat teavet küpsiste kohta ja kuidas nendest saab keelduda, lugege DocLogixi privaatsuspoliitikast.