Lahendused
Kontorihalduse lahendus
Elektrooniline dokumendihaldus on mitmeid kordi efektiivsem traditsioonilisest paberil põhinevast dokumendihalduse mudelist. Selle tulemusena on järjest enam organisatsioone hakanud kasutama dokumendihalduse süsteeme ja tavaliselt alustavad nad peamiste kontori dokumentide- ja protsessidega. DocLogix-u lahendus aitab luua kontoris korda ja efektiivsust, samal ajal vähendades kulusid ning frustratsiooni.
Loe rohkem
Lepingute haldamise lahendus
DocLogix-u lepingute haldamise lahendus aitab vähendada lepingutega seotud riske. See hõlbustab igat tüüpi lepingute ettevalmistamist, kokkuleppimist, heakskiitmist, allkirjastamist, säilitamist ja edasist haldamist. Te märkate lahendusest tulenevat kasu koheselt peale selle kasutama hakkamist.
Loe rohkem
Koosolekute haldamise lahendus
Organisatsioonid, mis ei kasuta koosolekute juhtimiseks IT vahendeid, seisavad silmitsi mitmete probleemidega: koosoleku päevakord saadetakse hilja ja osavõtjad ei jõua korralikult valmistuda; meeldetuletusi ei saadeta, seega inimesed unustavad koosoleku sootuks; koosoleku käigus tehtud otsuste täitmine on liiga aeglane. Kõik see vähendab ettevõtte efektiivsust, suurendades samal ajal kulutusi. DocLogix pakub kaasaegset ja mugavat võimalust koosolekute juhtimiseks ja probleemide vähendamiseks.
Loe rohkem
Hangete haldamise lahendus
DocLogix-u hangete haldamise lahendus on pühendatud hanke- ja tarneprotsesside kiirendamiseks ja automatiseerimiseks, samuti ka tegevuskulude vähendamiseks. Lisaks muudab lahendus kogu protsessi läbipaistvamaks ja lihtsamini jälgitavaks. Meie lahendus on kaasaegsetes organisatsioonides laialdaselt kasutusel erinevate hanketegevuste haldamisel, nagu ostunõuete väljastamine ja kinnitamine, ettepanekute kogumine ja hindamine, ostutellimuste väljastamine, tarnijate ja tehingutega seotud informatsiooni säilitamine ja hangete informatsiooni analüüsimine.
Loe rohkem
Projektijuhtimise lahendus
Kaasaegses ettevõttes on kõik või suurem osa organisatsiooni tegevustest jaotatud projektideks. Seetõttu on eduka projektijuhtimise seisukohalt oluline kasutada tarkvaralahendusi. Projektijuhid, kes ei kasuta IT vahendeid, ei oma sageli ülevaadet kõigist projektiga seotud dokumentidest ja neil on raskusi ülesannete täitmise kordineerimisega. DocLogix pakub kaasaegset lahendust kõigi projektiga seotud dokumentide haldamiseks.
Loe rohkem
Personalijuhtimise lahendus
Personaliga seotud teave on eriti tundlik ja personalidokumentide haldamine toob endaga kaasa mitmeid probleeme. Organisatsioonid võivad kogeda olulise informatsiooni kadumist mõne õnnetuse või erakorralise olukorra tõttu. Selleks, et kaitsta ja hallata enda organisatsiooni personalidokumente, soovitame Teil kasutada DocLogix-u lahendust.
Loe rohkem
Vastavuse lahendus
DocLogix Vastavuse lahendus on teadmiste, dokumentatsiooni ja tehnoloogia ühendamise tulemus. See ühendab ühes turvalises süsteemis nii dokumentatsiooni, automatiseeritud reeglid, teavitused, parendusmeetmed kui nõustamisteenused.
Loe rohkem
Tellimuste juhtimine
DocLogix tellimuste juhtimise lahendus vastab kõige paremini tootmissektori ning väikeste ja keskmiste ettevõtete vajadustele, mis osutavad projektitüüpi teenuseid ja tooteid ning/või tunnitariifil põhinevaid teenuseid.
Loe rohkem
Kliendinõuete haldamine
DocLogix Kliendinõuete haldamise lahendus on loodud ühel eesmärgil - tõhusaks ja automaatseks nõuete haldamiseks tootmisettevõtetes. See on kõige paindlikum ja efektiivsem viis kõikvõimalike nõuete haldamiseks, alates garantiiaegsest ja -järgsest hooldusest kuni tootega seotud nõueteni.
Loe rohkem
Riski ja hädaolukordade haldamise lahendus
DocLogix riski ja hädaolukordade haldamise lahendus on mõeldud kahe põhilise tootmisala jaoks – riski ja hädaolukordade haldamise jaoks. Mõistame, et juhul kui juhtub hädaolukord kõik võib saada segaduseks, mis võib põhjustada aja, ressursside ja vahendite kaotamist.
Loe rohkem
Laborite juhtimise lahendus
„DocLogix“ laborite juhtimise lahendus on ette nähtud labori peamiste protsesside optimeerimiseks ja lihtsustamiseks. See nutikas lahendus aitab paremini hallata labori varusid, võimalikult efektiivselt analüüsida proove ja viia läbi uuringuid ning säästa aruannete koostamisele kuluvat aega.
Loe rohkem
Aja ja kulude fikseerimine/aruanded
„DocLogix“ aja fikseerimise ja aruannete programm on parim tööriist ettevõtetele, kes soovivad tõsta efektiivsust, paremini jagada ressursse ja nutikalt hallata kulusid. „DocLogix“ programm on tunnistatud Euroopa parimaks informatsiooni ja äriprotsesside juhtimise platvormiks.
Loe rohkem
Seadmete tehnilise hoolduse lahendus
Paindlik ja taskukohane „DocLogix“ seadmete tehnilise hoolduse lahendus on loodud selleks, et efektiivsemalt juhtida tööstuslike seadmetega seotud tegevusi, vähendades nende planeerimiseks ja teostamiseks vajalikku aega ning jõupingutusi.
Loe rohkem
Müügiprotsesside toetamise (CRM) lahendus
„DocLogix“ müügiprotsesside toetamise (CRM) lahendus on kasulik tööriist organisatsioonidele, kes soovivad kaasata kõiki oma vastavaid töötajaid kliendiinfo haldamisse (jälgimine, järelevalve, redigeerimine ja analüüs).
Loe rohkem
Isikuandmete kaitse üldmäärus (GDPR): lisatööriistad
Soovime oma klientidele pakkuda tööriistu ja lahendusi õigusaktide ja määruste uute nõute teostamiseks ning tutvustame teile toodet mille abil laiendasime DocLogixi süsteemi.
Loe rohkem