Toode
Avasta, kuidas võib DocLogix Sulle kasulik olla
DocLogix – kohandatav, seadistatav ja lihtsalt skaleeritav dokumentide ja äriprotsesside haldamise lahendus. See on pühendatud informatsiooni töötlemisele, haldamisele ja säilitamisele, kasutades seejuures lihtsaid meetodeid. See erakordne dokumendihalduse lahendus võimaldab kasutajatel luua, kohandada ja jälgida ettevõtte tööprotsesse, omamata erilisi IT teadmisi. DoLogix sisaldab dünaamilisi omadusi, sealhulgas OCR ja ärianalüüs, dokumentide importimine, skaneerimine, edastamine, talletamine, otsimine ja teised. Võite valida, kas soovite kasutada lokaalset- või pilvelahendust. DocLogix integreerub MS Office-i, SAP-i, NAV-i ja teiste lahendustega ning võimaldab kasutajatel saada kontrolli struktureerimata sisu üle, kasutades seejuures endiselt enda lemmik töökeskkonda (mobiil, e-mail, veebibrauser, MS Office). Lae alla DocLogix-u brošüür (.pdf)
Töövoogude juhtimine
DocLogix on töövookeskne, turvaline ja igal ajal ligipääsetav dokumendihalduse süsteem. Kasutajasõbralik sisseehitatud töövoogude haldamise lahendus pakub ka ilma eriliste IT teadmisteta kasutajatele võimalust luua, muuta ja uuendada ettevõttesiseseid tööprotsesse. Tänu graafilisele töövoogude kujundamise võimalusele, toimub protsesside loomine “joonistades”, mitte programmeerides. Süsteem täidab ise automaatsed töövoo sammud, näiteks e-maili edastamine ja dokumendi registreerimine.


Paindlik kasutuselevõtmine
Iga organisatsioon on unikaalne. Võttes arvesse Teie organisatsiooni suurust, eesmärke ja teisi olulisi faktoreid on Teil võimalik valida just endale sobiv lahendus. DocLogix pakub lokaalset, pilve- ja hübriidlahendust.
Integreerimine
DocLogix on integreeritud MS Office programmidega (Outlook, MS Word, PowerPoint, Excel, jt), muutes töötamise efektiivseks ning kasutajasõbralikuks. DocLogix on võimalik integreerida ka kolmanda osapoole lahendustega, näiteks ERP-i (SAP, MS Dynamics NAV ja AX), MS Sharepoint-i, DropBox-i, SalesForce-i jt. DocLogix-u SDK veebiteenused võimaldavad peaaegu igat tüüpi integratsioone.


Smart capture
Lase aegavõtvad ja väheväärtuslikud, kuid samas vajalikud ülesanded teha ära tehnoloogial. DocLogix tagab paindlikkuse hõivates informatsiooni igast failitüübist, seadmest ja füüsilisest asukohast(MS Outlook, MS Office, skänner, kataloogi lisatud fail, Gmail). Mugav skaneerimine võimaldab jäädvustada suurel mahul dokumente, vältides ajakulukat ja kallist füüsilist kohaletoimetamist. Smart capture tähendab, et DocLogix suudab näha hõivatavat informatsiooni läbi OCR-i (optiline tektstituvastus) ja seda automaatselt liigitada ja töödelda.
Aruanded
Informatsiooni tuleks käsitleda varana. Informatsiooni voogude, tegevuste ja protsesside toimimise analüüsimine ning mõõtmine aitavad kaasa äri kontrollimisele. DocLogix võimaldab luua dokumentidega, ülesannetega ja protsessidega seotud raporteid ning seda just Teile sobival kujul.


Turvalisus
DocLogix kasutab turvalisuse tagamiseks erinevaid vahendeid. Meie platvorm on edukalt kasutusel asutustes, kus informatsiooni turvalisus on kriitilise tähtsusega. Süsteem on disainitud, kasutades kõige kaasaegsemaid turvalisuse standardeid, eesmärgiga avastada ja kõrvaldada ohtlikud olukorrad enne, kui need põhjustavad häireid süsteemi töös.
Mobiilsus
DocLogix mobiilirakendus võimaldab kasutajal enda dokumentidele ja ülesannetele ligi pääseda igal ajal ning igas kohas, kasutades iOS ja Android seadmeid. Dokumentide ülevaatamine, kinnitamine ja tööülesannete määramine on võimalik, kasutades nutitelefoni või tahvelarvutit.


Koostöö
DocLogix võimaldab üheaegselt mitmel kasutajal töötada sama dokumendiga, jälgida tehtud muudatusi ning tegevusi ja saada teavitusi. Mobiilne- ja digitaalne allkirjastamine tõstavad tänu kiirele dokumentide kinnitamise võimalusele koostöö taset.