Personalijuhtimise lahendus

Personaliga seotud teave on eriti tundlik ja personalidokumentide haldamine toob endaga kaasa mitmeid probleeme. Organisatsioonid võivad kogeda olulise informatsiooni kadumist mõne õnnetuse või erakorralise olukorra tõttu. Selleks, et kaitsta ja hallata enda organisatsiooni personalidokumente, soovitame Teil kasutada DocLogix-u lahendust.

Omadused:

  • Hallata personalidokumente eraldi ettevotte muust dokumentatsioonist;
  • Rangelt kontrollida juurdepääsu personalidokumentidele;
  • Sorteerida personalidokumente (töötaja, dokumenditüübi jm järgi);
  • Saada teavitusi tähtajaliste töölepingute kehtivusaja loppemise kohta;
  • Tutvustada töötajaid uute eeskirjadega. Selleks tuleb süsteemis lihtsalt käivitada dokumendiga tutvustamise protsess;
  • Näha kes, millal ja milliste eeskirjadega tutvunud on;
  • Saada teavitusi juhul, kui töötajad hilinevad dokumentidega tutvumisega;
  • Lihtsaslt kontrollida ettevotte sisekorraeeskirjade kehtivusaega.
Soovime, et meie veebilehe sirvimine oleks võimalikult mugav, mistõttu kasutamegi küpsiseid (cookies). Klõpsates nppu „Nõustun”, nõustute ka küpsiste salvestamisega. Täpsemat teavet küpsiste kohta ja kuidas nendest saab keelduda, lugege DocLogixi privaatsuspoliitikast.