Lahendused
Kontorihalduse lahendus
Elektrooniline dokumendihaldus on mitmeid kordi efektiivsem traditsioonilisest paberil põhinevast dokumendihalduse mudelist. Selle tulemusena on järjest enam organisatsioone hakanud kasutama dokumendihalduse süsteeme ja tavaliselt alustavad nad peamiste kontori dokumentide- ja protsessidega. DocLogix-u lahendus aitab luua kontoris korda ja efektiivsust, samal ajal vähendades kulusid ning frustratsiooni.
Omadused:
- Keskselt koguda ja säilitada kogu organisatsiooni dokumendid;
- Registreerida kõik sisemised, saabuvad ja väljuvad dokumendid;
- Määrata dokumentidele resolutsioonid ja kontrollida nende täitmist;
- Saada meeldetuletusi saabuvate dokumentidega seotud ülesannete täitmise tähtaegadest;
- Luua kinnitatud dokumendimalle kasutades uusi dokumente;
- Kiirelt ja lihtsalt kooskõlastada / kinnitada organisatsioonis käibivaid dokumente;
- Allkirjastada dokumente elektroonilise või mobiilse allkirjaga.
Lahenduse kasutajad