DocLogix´u moodul tõhusaks koosoleku juhtimiseks
Dokumentide registreerimine, ülesannete jaotus, aruannete koostamine ja muud funktsioonid on põhilised tegevused, kuid meie kliendid soovivad rohkem infot saada DocLogix´u lisafunktsioonide kohta nagu näiteks: lepingute haldamine, hangete juhtimine ning koosoleku juhtimine. Käesolev artikkel on selleks, et selgitada üksikasjalikumalt lahti just koosoleku juhtimise moodul.
Koosolekud võtavad enamasti palju aega ja väga tihti soovitud tulemust ei ole. Tänu DocLogix´u lahendusele ajakulu väheneb, koosoleku organiseerimine muutub lihtsamaks ning tõhusamaks. Klientidele, kes juba kasutavad seda lahendust on rahul ja võivad kinnitada eelnevaid ütlusi.
Allpool on välja toodud koosoleku juhtimise mooduli võimalused:
- DocLogix´u kasutajad saavad sisestada küsimused veebipõhiselt ja vastutaval isikul on võimalus lisada need küsimused koosoleku päevakorda
- Päevakorra küsimustega seotud materjalid (dokumendid, videod, fotod või muud andmed) on kättesaadavad
- Osalejad saavad koosoleku päevakorra ja sellega seotud materjalid juba enne koosolekut kätte. See kiirendab otsuste langetamist
- Asjaosalised saavad koheselt informatsioon peale koosolekut. Nad võivad alustada tööd ilma viivituseta
- Koosoleku päevakorra saab automaatselt teisaldada koosoleku protokolli. See säästab aega ning saab keskenduda rohkem olulisematele ülesannetele
- Vastavalt otsustele saab moodustuda ülesandeid ja määrata vastutavaid isikuid.
- Äsja loodud ülesanded on seotud konkreetselt koosolekuga ja see aitab jälgida täitmise edusamme.
Kui soovite lisainformatsiooni DocLogix´u uue mooduli kohta, võtke meiega julgelt ühendust e-posti teel: sales@doclogix.com